【周顯雜記】回港馬上要開會

maxresdefault.jpg文: 周顯

從外地回到香港,馬上要到電影公司開會,皆因電影在月底便要開拍,所以日日都要開會也。我興興頭頭的回到公司,誰知監製說,不滿意劇本,要從頭寫過,我嚇了一跳﹕吓 ,現在已經是十二月五號啦噃。不過當然要照做……叫筆華棋做囉!
開會開到一半,監製說了一句,而家D嘢都搞掂咗七成啦。我大聲叫了出來,吓,而家個劇本從頭寫過,casting九個主角一個都未決定,你居然話搞掂咗七成?
監製的說法是,幕後班底齊咗,人都casting咗大半嘞,我哋未決定啫,劇本都有大綱啦,未寫好啫,更趕都試過啦!拍夜蒲第三集,開拍前第三日,Dada失踪都試過啦,劇本要由頭寫過添呀!我忍不住說,我都真係要擦你鞋,好佩服你!

發表留言