【周顯雜記】你係老幾呀!

文:周顯

大家知道,作為一個在金融界的賊,講電話很不方便,常常怕人偷聽。但是,某位仁兄卻說﹕「有乜嘢在電話講好了,我們這些小人物,邊得閒有人監聽!」按﹕這位仁兄的確是個小人物,只不過有三間上市公司,創業板來啫,而且剛剛買了一台八十呎長的遊艇。

有的人很怕使用內地的手機和網絡,理由是怕被監視,我說,唓,我哋呢啲小人物,就算登了淫照,都唔會有事啦,唔通人哋啲政治監聽,會發布我哋呢啲小事咩。其實,就算是外國的臉書、谷歌等等,唔通唔同政府打籠通咩。我又唔反中亂港,最多搞下金融犯罪,同埋桃色事件之嘛,唔通會受到政治監控咩!

簡單點說,很多人人云亦云,又話怕無私隱,又話乜乜物物,我只能奉勸一句﹕who do you think you are!

發表留言