【周顯雜記】組黨參選亂玩一通

文:周顯

那天同渾水一班人吹水,說起參選立法會只需付出5萬元保證金,得票少於3%者,保證金會被沒收,我說,其實這好抵,因為有好多出鏡機會,只要完全不做選舉工程,只參加電視辯論,就一定贏晒,因為乜都唔使做,只是白蝕5萬元啫。最衰我有外國護照,剩係可以參加功能組別。

我說,如果渾水組織一個政黨,就不如五區各派一人,不,各派幾人參選,咁先至有氣勢。但參選究竟用甚麼政綱好呢?渾水當然是本土派,但我說,其實香港有一個政綱,沒有人敢提的,就是要求中國馬上收回香港,撕毀基本法,取消一國兩制,因為而家香港仲衰過大陸,所以取消一國兩制可能仲好。渾水說,咁你即係擺明搞事啫?我說,梗係,反正都選不到,倒不如亂玩一通,咁先至過癮。

發表留言