【周顯雜記】公司主席得罪傳媒老闆

文:周顯

有一位好寸的上市公司主席,兜口兜面寸過某位傳媒老闆好幾次,傳媒老闆梗係火都嚟埋,於是發動攻勢,不停在傳媒圍剿佢。要知道,在香港的細價股,哪一個沒有原罪呢?其實,呢個傳媒老闆,都不過是如實報導啫。

上市公司老闆飽受到折磨,惟有死死氣,找公關公司,約見傳媒老闆,要去食飲。話要同佢講一下公司的未來走勢,前途一片光明咁話。哈哈,佢自己唔親自打電話,沙冧兼約,叫公關公司代約,傳媒老闆又梗係唔出嚟,揾條靚出席,你吹咩,兼且下期再寫重手啲添呀!

我同傳媒老闆吹水,他說﹕「同我講咁多雞話,講公司前景幾咁美好,咪即係當我kid既。你不如老老實實,同我本嘢落返幾十萬元廣告,咁你係廣告商咯,我又點可以寫衰你呀,讚你都來唔切啦。」

發表留言