【周顯雜記】為何女子不可越軌

文:周顯

日前,小資女「少女股神」張蓉蓉在本報的專欄提出了一個問題﹕為什麼男人出軌好似理所當然,但點解男人就不能接受女人出軌呢?女人為什麼都顯然被現今社會同化了去接受呢?一位朋友答道:「因為男人會養女人囉!」我說: 哪如果那女人經濟獨立呢? 他說:「咁就唔同講法。」我又說:「那就能接受帶綠帽子?」他又神回了:「不行!」

現在且讓周顯大師去回答這個問題﹕

首先,男人養女人,點養先?一個月畀一百萬零用,和一個月付一皮嘢家用,包埋交公屋租金,同埋幫仔女交學費,兩種又唔同講法。女人是糟槺之妻,還是嫁個富二代,甚至是富一代,又有唔同講法。如果雙方經濟獨立,咁就當然係兩個都唔應該出軌啦。最後,是我最喜歡講的例子﹕我最喜歡亂過馬路,但揸車最憎人亂過馬路,我最憎埋單,但最中意人哋請食飯,我最自私,但最憎人自私,所以我最鍾意滾,但最憎條女去溝仔……好多人都係咁諗,有乜出奇啫。

發表留言