【周顯雜記】今日當炒仁智國際

文:周顯

星期日那天,認識了一位內地朋友,他講起在中國,有着全世界最嚴厲的醉駕懲罰:只要驗到喝了一杯酒,即時上手銬入監,天王都無情講。如果醉駕車死人,會判死刑,如果有死者親友的諒解書,則可判死緩,即終身監禁。如果醉駕撞死兩人,則鐵定要槍斃了。如果香港也行這個制度,那就好了,如果除了醉駕之外,把鬼佬的醉酒鬧事,也加刑罰,把鬼佬捉入監,才好玩呢!

我心想,醉駕我不會犯,不過可能會在大陸揸車,所以問:「如果我無飲酒,但係撞死人呢?」

他說:「如果你有死者親友諒解書,或者可以判緩刑嘅。」

我說:「死者親友諒解,咁咪即係打死狗講價,要賠好大筆錢?」

他說:「咪係囉。」

我又想了一想,其實呢種方法,可能比由法官判罸款幾多,更加文明得多。至少,唔使好似香港人咁,有錢佬撞親人,只要找個好律師,一毫子都唔使賠吖。

今日當炒股票貼士,是「仁智國際」(8082),祝大家好運!

發表留言