【周顯雜記】立基工程硬淨唔使心慌

12_201509251510172493
文:周顯
上星期說了,有一隻十倍股,要介紹給大家。其實狀況是這樣的:在過去的幾個trading days,這股票踢了兩踢,都升了不少,但是遇上了股災,大家都好驚要掟貨,在星期三,市場的集中力又都在隻「立基工程」(8369)之上,成交三億幾元,乜水都抽乾啦。根據市場活躍人士的說法:「而家啲人炒咗贏兩格,便沽出,都唔肯坐貨,真係好難做嘢。」

所以,結果是,這隻十倍股的老闆說:「不如再等多一個星期,等我收多幾千萬股,再收乾啲,先至再同你哋講。」我睇見它的股價都算硬淨,所以個心都唔係好慌,唯有等吓啦。不過,這幾天好像傾緊一班炒開網上貨幣炒得好勁的人入場,如果成事,都應該會炒到飛天嘅,正如老闆的豪言:「要做把遮嘅翻版!」

大家看今天本報嘅社論,我真係覺得今日班記者好廢,所以我想搵一日等我親身出馬,在記者招待會去質問梁振英和陳茂波,大家拭目以待吧。

發表留言